نصب روشویی کابینتی

کابینت روشویی زیبا و خاص گلنز برای دریافت مشخصات و قیمت دقیق و کامل کلیک کنید

نصب روشویی کابینتی

نصب روشویی کابینتی اصول خاص خود را دارد و نصاب برای انجام این کار از تجهیزات پیشرفته استفاده می‌کند تا روشویی به صورت کاملا استاندارد و ایمن در جای خود قرار بگیرد. این روشویی به صورت پایه‌دار و بدون‌پایه طراحی و ساخته می‌شود و نصب هر کدام به روش خاص خود نیاز دارد. اگر سایز روشویی استاندارد و متناسب با مساحت محیط باشد قطعا نصب آن به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود و عملکرد بهتری هم خواهد داشت. نصب روشویی کابینتی برای اینکه نصب روشویی به بهترین شکل ممکن انجام شود بهتر است تا انتهای متن با ما همراه شوید تا نکات مهمی را در اختیار شما قرار دهیم.

ارتفاع روشویی کابینتی از کف

ارتفاع روشویی کابینتی از کفروشویی کابینتی دارای ارتفاعی استاندارد است که در زمان نصب‌ هم باید به آن توجه کرد. برای نصب روشویی همیشه ارتفاع آن از کف اندازه‌گیری می‌شود تا بتوان آن را به صورت کاملا ایمن روی سطح مورد نظر قرار داد. ارتفاع روشویی پایه‌دار و بدون پایه در زمان نصب‌ کاملا متفاوت بوده چون مدل دیواری از سطح زمین فاصله دارد؛ بنابراین ارتفاع آن به روش دیگری اندازه گیری می‌شود. ارتفاع روشویی کابینتی از کف اگر روشویی پایه‌دار باشد ارتفاع آن از کف ۸۰ سانتی‌متر و اگر بدون پایه باشد این ارتفاع کمتر خواهد بود. چون ارتفاع از کف اهمیت زیادی دارد باید قبل از نصب اندازه‌ها به درستی ثبت شود.

ارتفاع استاندارد روشویی کابینتی

ارتفاع استاندارد روشویی کابینتی سازندگان روشویی همیشه ابعاد استانداردی را برای آن در نظر می‌گیرند تا کاربر بتواند به راحتی از روشویی کابینتی استفاده کند. برای تمام روشویی‌ها ارتفاع استاندارد ۸۰ سانتی‌متر است. برخی مشتریان همیشه ابعادی سفارشی دارند که ممکن است ارتفاع در آنها کم و زیاد شود. تفاوتی در اندازه ارتفاع روشویی‌ها وجود ندارد به همین دلیل همیشه سوراخ‌هایی برای نصب روی روشویی پرچ می‌شود تا بتوان آن را به روش‌های مختلف نصب کرد. ارتفاع استاندارد روشویی کابینتی نصب روشویی ۷۵ سانتی‌متری هم امکان پذیر است به شرطی که مشتری آن را مطابق با نیاز و سلیقه خود سفارش داده باشد.

نحوه نصب روشویی کابینتی

نحوه نصب روشویی کابینتی

اگر اطلاع کافی از نحوه نصب روشویی کابینتی داشته باشید می‌توانید خود نیز کار نصب را انجام دهید در غیر این صورت نصاب باید این کار را به صورت کاملا ایمن انجام دهد. اگر روشویی دیواری را خریداری کرده‌اید کل کار روی دیوار و با فاصله از سطح زمین نصب می‌شود‌. در این مدل کابینت روشویی هم از زمین فاصله دارد و هیج پایه‌ای هم آن را نگه نمی‌دارد. اما در مدل پایه‌دار روشویی کابینتی دارای پایه‌های کوچکی است که روزی زمین قرار می‌گیرد و ظاهر خوبی به فضا می‌دهد. برای نصب تمام مدل‌ها شما نیاز به لوازم و یراق‌آلات مجهز دارید.

بیشتر بخوانید  بورس کابینت روشویی در تهران کجاست ؟ (6 + تا زا بهترین لوکیشن های تهران)

ارتفاع روشویی کابینتی

ارتفاع روشویی کابینتی در ساخت و نصب روشویی کابینتی مهمترین چیز ارتفاع است که اگر استاندارد نباشد نه تنها ظاهر خوبی ندارد بلکه مشتری نمی‌تواند به راحتی از آن استفاده کند. ارتفاع روشویی با توجه به مدل و سایز کابینت مشخص می‌شود. اگر روشویی ارتفاع زیادی داشته باشد کابینت هم با ارتفاع بیشتر طراحی و ساخته می‌شود تا روشویی بتواند به خوبی درون کابینت قرار بگیرد. برای اینکه دکوراسیون سرویس بهداشتی به هم نخورد بهتر است ارتفاع روشویی کابینتی مطابق با استانداردهای روز دنیا باشد. اگر ارتفاع بیش از اندازه کم و زیاد شود محل قرارگیری شیرآلات هم با مشکل مواجه می‌شود.

ارتفاع نصب روشویی کابینتی

برای نصب روشویی یک ارتفاع استاندارد بین ۸۰ تا ۸۵ در نظر گرفته می‌شود که محاسبه آن از کف است. اگر روشویی پایه دار است از قسمت پایه تا انتها باید همین سایز باشد. باید در زمان نصب‌ ارتفاع به گونه‌ای باشد که هنگام شستن دست نیازی به خم شدن نباشد. کاسه روشویی روی کابینت قرار می‌گیرد پس شما باید کابینت‌هایی با ارتفاع کمتر برای آن در نظر بگیرید تا کار با آن آسان‌تر باشد. اگر ارتفاع از ۸۰ و ۸۵ کمتر یا بیشتر شود نه تنها ظاهر کار را خراب می‌کند بلکه در کارایی هم تاثیر بسزایی دارد.

نحوه نصب روشویی کابینتی بدون پایه

نحوه نصب روشویی کابینتی بدون پایه

مشتری‌هایی که روشویی کابینتی بدون‌پایه را انتخاب کرده‌اند در این متن می‌توانند با نحوه نصب آن آشنا شوند. این روشویی برای محیط‌های کوچک یک انتخاب عالی است چون روی دیوار نصب می‌شود و فضای اضافی را هم اشغال نمی‌کند. برای نصب باید ابتدا سایز مناسب را انتخاب؛ سپس ابزار و یراق‌آلات را آماده کنید. قسمتی از دیوار که قرار است روشویی در آن قرار بگیرد باید دارای لوله‌کشی فاضلاب باشد‌. روشویی را به فاضلاب متصل کرده و آن را مطابق با شیرآلات نصب شده روی کابینت قرار می‌دهید.

بیشتر بخوانید  مزایا و معایب استفاده از روشویی کابینتی | گلنز

روشویی کابینتی با بهترین کیفیت و قیمت برای دریافت قیمت و مشخصات دقیق کلیک کنید

نصب روشویی کابینتی بدون پایه

نصب روشویی کابینتی بدون‌پایه باعث شده تا شما محیط بیشتری را در سرویس بهداشتی در اختیار داشته باشید و بتوانید از کابینت زیر روشویی برای نگهداری لوازم شخصی و مورد نیاز خود استفاده کنید. زمانی که روشویی بدون ‌پایه نصب می‌شود تمیز کردن سرویس بهداشتی آسان‌تر می‌گردد چون این روشویی از زمین فاصله دارد و شما می‌توانید سریع زیر آن را لکه‌گیری کنید. نصب روشویی با اندازه‌گیری‌های دقیق انجام می‌شود تا هنگام استفاده از جای خود جدا نشود و شما بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید نصب روشویی کابینتی بدون‌پایه.

نصب کابینت روشویی دیواری

نصب روشویی کابینتی دیواری

نصب روشویی کابینتی دیواری جز مدل‌های پرطرفدار بوده و پرفروش بوده که در سایزهای مختلف به بازار عرضه می‌شود و نصب آسانی هم دارد. اگر کار نصب را به نصاب واگذار کنید قطعا از نتیجه کار راضی خواهید بود. تمام بخش‌های روشویی به دیوار پیچ می‌شود تا بتواند بدون پایه به صورت معلق نگه داشته شود. برای نصب آن روی دیوار باید ابتدا قسمتی از دیوار متناسب با سایز روشویی برداشته شود تا بتوان به خوبی آن را توی کار قرار داد. نصب روشویی کابینتی دیواری مدل‌های دیواری در سایز کوچک و چگالی کم طراحی می‌شوند تا بتوانند در این شرایط بهترین عملکرد را داشته باشند.

طریقه نصب روشویی بدون پایه

اکنون که شناخت درستی از طریقه نصب روشویی بدون پایه دارید، متوجه می شوید که این مدل فضای کمی را اشغال می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا از سرویس بهداشتی‌های کوچک نهایت استفاده را ببرید. قرار گرفتن روی دیوار آن هم بدون پایه قطعا یک مزیت مهم است که شما فقط در این مدل مشاهده می‌کنید. طریقه نصب روشویی بدون پایه در تمام سایزها یکسان است. نصاب برای انجام این کار مهارت و تجربه کافی را دارد؛ به همین دلیل می‌تواند این کار را به صورت کاملا استاندارد به شما تحویل دهد. سرهم بودن روشویی و کابینت باعث شده تا فقط روی دیوار قابل نصب باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 − هشت =

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه